This website uses own and third-party cookies to compile statistical information on your browsing habits, so that your experience will be enhanced and personalised, providing you with contents in which you are interested. If you continue browsing this site, we shall consider that you have accepted their installation and use. You can change your settings and obtain further information at Cookies Policy

Sala de prensa

More opportunities for people
Tuesday, 20 August 2019
Home » Images » "la Caixa" Foundation - Seduced by Art. Photography Past and Present. CaixaForum Barcelona

Images

Seduced by Art. Photography Past and Present. CaixaForum Barcelona
Jeff Wall. <i>La habitación destruida</i>, 1978, copia de 1987. Transparencia 'cibachrome' en caja de luz fluorescente. National Gallery of Canada, Ottawa. Adquirida en 1988. Cortesía del artista
Images:
Barcelona, February 21, 2013
Jeff Wall. La habitación destruida, 1978, copia de 1987. Transparencia 'cibachrome' en caja de luz fluorescente. National Gallery of Canada, Ottawa. Adquirida en 1988. Cortesía del artista
Download:
Other images of the same news item
15 images
  • Ignace-Henri-Théodore Fantin-Latour. <i>La exhuberancia rosada de junio</i>, 1886. Óleo sobre tela. The National Gallery, Londres © The National Gallery, Londres
  • Adolphe Braun. Ramo de malvarrosa (<i>Etude de Fleurs</i>), hacia 1857. Copia sobre papel sensibilizado, satinado, virado al oro. Colección privada, cortesía de Hans P. Kraus Jr., Nueva York
  • Ori Gersht. <i>Blow Up: Sin título 5</i>, 2007. Impresión en LightJet montada sobre aluminio. Colección de Robin and Peter Arkus, EE.UU. © Cortesía del artista y de Mummery + Schnelle, Londres
  • Jeff Wall. <i>La habitación destruida</i>, 1978, copia de 1987. Transparencia 'cibachrome' en caja de luz fluorescente. National Gallery of Canada, Ottawa. Adquirida en 1988. Cortesía del artista
  • Tom Hunter. <i>Muerte de Coltelli</i>, 2009. Copia 'c-type'. Wilson Centre for Photography. Tom Hunter
  • Maisie Broadhead. <i>Que no pierdan dulzor</i>, 2010. Copia digital 'c-type'. Representante: Sarah Myerscough Fine Art, Londres. Image © Maisie Broadhead
  • Jan Lievens. <i>Retrato de Anna Maria van Schurman</i>, 1649. Óleo sobre tela. The National Gallery, Londres. © The National Gallery, Londres
  • Maud Sulter. <i>Calíope</i>, 1989, de la serie
  • Martin Parr. <i>Signos de los tiempos, Inglaterra</i>, 1991. Copia 'c-type'. Martin Parr / Magnum Photos / Rocket Gallery. © Martin Parr / Magnum Photos
  • Tina Barney. <i>La paredes brocadas</i>, 2004. Impresión cromogénica. Cortesía de Janet Borden, Inc., y del artista
  • Richard Learoyd. <i>Hombre con tatuaje de pulpo II</i>, 2011. Fotografía 'ilfochrome' única. Cortesía de McKee Gallery, Nueva York. © Richard Learoyd, cortesía de McKee Gallery, Nueva York
  • James Anderson (?). <i>El grupo de Laocoonte</i>, 1855-65. Copia a la albúmina virada al oro. Wilson Centre for Photography
  • Luis Meléndez. <i>Naturaleza muerta con manzanas, uva, melones, pan, jarra y botella</i>, c. 1771. Óleo sobre lienzo. © MNAC- Museu Nacional d’Art de Catalunya
  • Evelyn Hofer. <i>Jarrón de Oaxaca con berenjena, Nueva York [Naturaleza muerta, nº 2]</i>, 1997. Copia transferida tintada. Wilson Centre for Photography. © Legado de Evelyn Hofer
  • Jean-Auguste-Dominique Ingres. <i>Mujer estirada</i>, 1808. Lápiz sobre papel. Musée Ingres, Montauban, Francia
How to navigate this site icono_pie - Contact us icono_pie - Accessibility icono_pie  
©icono_pie Fundación Bancaria Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona, "la Caixa". 2019. All rights reserved
Legal information icono_pie- Privacy policy icono_pie - Cookies Policy icono_pie - Fundación Bancaria Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona, "la Caixa". icono_pie